رضایت از تشویق مجیدی

 علي‌ فتح‌الله‌زاده گفت: از تشويق فرهاد مجيدي توسط هواداران ناراضي نيستم و از آن‌ها تشكر مي‌كنم.

 به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مديرعامل باشگاه استقلال در پايان ديدار اين تيم مقابل سايپا درباره تشويق شدن فرهاد مجدي اظهار كرد: به شخصه از اينكه هواداران فرهاد مجيدي را تشويق كردند ناراحت نيستم و حتي كادر فني هم ناراحت نيست. اين حق مسلم هواداران است و يادتان باشد كه دو سال پيش در همين زمان‌ها بود، در تيمي علي دايي تشويق شد و آن تيم در پايان به رتبه دوازدهم دست پيدا كرد.

 وي ادامه داد: از اينكه هواداران كسي را تشويق كنند ناراحت نيستم، اما گله من اين است كه آن‌ها بايد حداقل تادقايق 80 ـ 85 صبر كنند و اگر تيم نتيجه نگرفت كسي را كه دوست دارند تشويق كنند. آن‌ها اگر مي‌خواهند كسي را تشويق كنند اشكالي ندارد كه در چند دقيقه آخر تشويق كنند اما اينكه از دقيقه 60 چنين كاري را مي‌كنند باعث مي‌شود كه تمركز تيم به هم بخورد و شايد اگر اين اتفاق نمي‌افتاد ما مي‌توانستيم در همان زمان به گل برسيم چرا كه بازيكنان ما در 18 قدم حريف بودند.

 وي ادامه داد: هواداران بايد هوشيار باشند و بدانند كه عده‌اي نمني‌خواهند استقلال قهرمان شود. اگر مي‌خواهند قهرمان شويم بايد حمايت كنند و از آن‌هاتشكر مي‌كنم كه مجيدي را تشويق كردند.

 او همچنين در پاسخ به اين سوال كه نكونام كارايي لازم را نداشت گفت: نكونام بعد از چندين سال به ليگ ما برگشته و بازي كرده است و هيچ كس با اين شرايط نمي‌تواند كارايي لازم را داشته باشد. هنوز ساق پاهاي بازيكنان ما خسته است و بدن‌هاي آن‌ها از تمرين‌هاي بدنسازي رها نشده است. ان‌شاءالله در سه چهار بازي آينده اين مسئله حل مي‌شود و بازي خوبي به نمايش مي‌گذارند.

 مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا در نيم فصل مجيدي مي‌تواند به استقلال بپيوندد يا خير گفت: بايد در نيم فصل شرايط را بررسي كنيم و ببينيم كه اگر كادر فني مايل باشد اين كار را انجام دهيم ولي در حال حاضر نمي‌توانيم چرا كه ليست ما پر شده است.

 وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پولي به بازيكنان تزريق شده است يا خير گفت: هنوز نتوانسته‌ايم اين كار را نجام دهيم تنها كاري كه كرديم اين است كه اسپانسر پشت پيراهن را گرفتيم و اين هفته براي اسپانسر روي پيراهن نيز به توافق مي‌رسيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1391 ا 21:9 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.